2012. március 27., kedd

Csúnyán meglepődtem...

Mi történt a Margit szigettel??? Biztos nem figyeltem a hírekre, de egyik hétről a másikra, a gyönyörű, kedvenc szigetem, teljesen megváltozott.
A vadasparkot bezárták a gyerekek elől. Egyetlen kiírást nem találtam, ami megmagyarázta volna, hogy miért nem lehet lovagolni, gólyák, vadkacsák, pávák között nézelődni. Már gyanús volt, a büfé bezárása is legutóbb, hiszen ott lehetett venni a zoo csemegét az állatok etetéséhez....
Körülnéztem, és valami egy hét alatt nagyon megváltozott..A bokrok tövig levágva! Hiszen ott laktak a madarak!!!! Hívásra, kézből ettek...ott szaladgáltak a mókusok...rejtőzködve a fürkész szemek elől.
Csúnyán megcsonkítva a több évtizedes fák némelyike, valami új metszési forma miatt??? Nem értem?
Ilyen barbárságot a természet ellen elkövetni!
A sziget így is tele volt, hiszen lassan, az egyetlen lehetőség az ingyenes programra.
Nincs meg a kis busz sem.....

Valami nagy merényletet érzek....Valószínű, nem csak én, mert valóban, olyan sokan voltak vasárnap, mintha mindenki ki akarná használni az utolsó lehetőséget!

Ha valaki hallott, olvasott róla, kérem ossza meg velem, hogy mi történik itt????

Nincsenek megjegyzések: