2011. július 12., kedd

Levi összefoglaló

Már jó pár napja rendezgetem a képeket, és az emlékeket, hogy Levivel töltött időt megörökítsem a blogban. Nem sikerül, így összesítem a dolgokat, fütyülve az időrendre, hisz nincs is jelentősége!:))
A hőség, gyakran beszorított a falak közé, de azért volt kinti programunk is a 2x1 hét alatt.
Nekem is volt két elintézendő, rövid dolgom. Próbáltam hozzátenni valami szórakoztatót, hogy ne legyen unalmas a számára.
Egyik nap, orvoshoz kellett mennem, csak receptért, és időre, így bátran elvittem magammal. Induláskor, pár szót váltottam egy idős szomszédommal, aki elpanaszolta, hogy sokat szédült, és kórházban is volt. Levi mindjárt bele is kotyogott, hogy cigarettázik-e? Ugyan is a dédi is hasonló problémával küzd, és a család a dohányzásról leszokást szorgalmazza. Ő a kis fejében, ilyen aranyosan összerakta a két dolgot. Majd közölte, hogy úgyis az orvoshoz megyünk, majd szól, hogy jöjjön és vizsgálja meg! Így is lett:)) Nagyon aranyosan elmondta kérését a főorvos úrnak, aki értette a gyereket, és meg is ígérte, hogy teljesíti a kívánságát, mihelyt ideje engedi:)))
Dolgunk végeztével, a kórház büféjében ittunk egy frissítőt, meg evett pár falatot, és mehettünk. Az út is szórakoztató volt számára, hiszen tipikus "autós" gyerek.

Másnap telefonügyletem volt, így a Pólus centerbe mentünk. Ott, megbeszéltük anyával, hogy egy mekizést is beiktatunk. Végtelen türelemmel várta, míg, szerencsére hamar, elintéztem a dolgom. Mivel jégkorongozni jár, a jégpálya ismerős volt számára, és sokáig elnézegette a korcsolyázókat.


Vettünk egy matricás füzetet, amibe a felgyűlt matricákat beleragaszthatja, meg egy logikai játékot, amit kíváncsian vártam, hogy sikerül-e majd megértetnem vele.
Miközben kértem egy cigiszünetet, ő megvizsgálta a tilalmi táblákat:))

Ebéd közben a korcsolyásokat néztük

Ezekre csak ráült, nem követelte, hogy 200 ft-ért rázathassa magát egy kicsit

Kipróbálásra ennyi is elég volt

Pihenés képen, matricát ragasztgattunk egy kicsit

Nem mindegy, hova tesszük!!



 Itt már meg is jegyzem, hogy rögtön megértette! Mire el kezdtem volna belemerülni a részletekbe, már csinálta is a feladatot.
Ilyen rácsodálkozás volt az a játék is, amilt otthon mutatott. Memória kártyát vett elő, aminek örültem, mert szeretem. Ám amikor megláttam a képeket, nem voltam biztos, hogy jót szórakozunk, hiszen mindenféle motort ábrázoltak, számomra teljesen idegen nevekkel.
Memória játék

És tudja!!!!

Nem csak azzal nyűgözött le, hogy hamar megtalálta a párokat, hanem hogy a járművek nevét is nagy százalékban tudta, ránézésre!
A hőségtől bezárva, egy adag szívószálat felaprítottam, és abból fűzött láncot mamának, anyának, dédinek.
Újdonság tőle, hogy ilyen hosszú ideig elül, és matat. Nem adta fel, ha nem sikerült elsőre, nem visított segítségért.Próbálta újra és újra, és sikerült is.
Aztán varrtunk egy könyvjelzőt a mamának, képeslapból. Ott is meglepett,mert egyszer mutattam a "fel-le" kombinációt, és mindjárt észrevette, ha nem sikerült, de gondolkodott, és megtalálta a megoldást! Öröm volt nézni!!!
Videokazettából épül a garázs

Elmesélte, hogy volt a tűzoltóságon...ki is próbálta, hogy állna neki:))

Komoly, nem?

Mekis játék

Mustárt kérsz???

Délután nagyon édes volt, amikor megszavaztunk egy kis csendes pihenőt, és leheveredtünk. Én, férfiasan bevallom, néha már befelé néztem:)) Az egyik ilyen pauzában, ahogy kinyitottam a szemem,és látom, hogy lábujjhegyen oson befelé!
Kérdem: Hol voltál?
-Hát kakiltam!- Se addig, se azóta, soha nem volt hajlandó a popsit kitörölni! De akkor megtette, hogy ne zavarjon!!! Hát nem csodálatos kedvesség van benne????!!!
Egy damilra még fűztünk "tésztaláncot"...
Egy kisebb lavórba vizet tettem, és pár háztartásban fellelhető dolgot beledobtam. Ő egy sámliról öntögette üvegből, tálkába, tölcsérrel, szűrővel...ez is jó kis időtöltés volt.
Egy fillérbe se kerül, és hosszú ideig elpancsolt velük

Az ágyat néha kinyitottuk, mert ott akart játszani. Hamar kitalálta, hogy csinál magának búvóhelyet. Ezzel is sokáig játszott. Igénybe vett párnákat, takarókat, átrendezte több ízben.
folyadékpótlás

a bunker s.k.

Kivétel nélkül, minden nap örömmel jött, és a távozást is tologatta.
A szomszédban Danival szeretett volna játszani. Ott ért a másik nagy meglepetés! Dani, és kisebb testvére Olivér, és még egy kisfiú, kicsit harsány, időnként durva játékba kezdte.Volt sírás, kis verekedés, vita stb. Levi, az eddigiekkel ellentétben, most kimaradt, hátrahúzódott inkább. Majd lassan haza akart menni!.
Danival

három kicsi, meg egy nagy:))

4 megjegyzés:

Éva írta...

Mivel most kapcsolódtam be a történetbe nem tudom hogy a kisfiú Levi hová megy haza? Nagyon aranyos értelmes kisfiú vele már ellehet menni bárhová kirándulni különböző programokat csinálni!

Adrienn írta...

Levi az egyik kisgyerek, akire vigyázni szoktam. 1 éves kora óta vagyunk kapcsolatban. Oldalt, minden babám története megtalálható!:))
Kicsinek is vittem sok helyre, de tényleg egyre könnyebb, és egyre több lehetőségünk van a programokra, hisz tágul a befogadó képessége is! Imádom őt is, mint a többi rám bízott kisgyereket!!!:)))))

Pancsika20 írta...

Csodás olvasni, hogy ennyire mozgalmasak, önfeledtek a napjaitok és még a "muszáj" helyzeteket is ( értsd itt korház, telefonos dolgok ) ilyen szuperül oldod, meg, hogy a gyerekek is élvezzék. Le a kalappal előtted4 :)

Adrienn írta...

Köszi Pancsika!!:)) Ehhez meg ilyen gyerekek kellenek!:)))) Mögöttük meg olyan szülők, mint amilyenek Ti, "blogosok" is vagytok:))