2011. október 23., vasárnap

Szülinap bővebben

Bazsi első szülinapja,nem csak a buliról szólt. Bemutatott mindent, amit elsajátított az első éve során! Az, hogy a sok ember közt is jól érezte magát, járt kézről kézre, tett-vett, és folyton nevetett, az annak köszönhető, hogy nagy családba csöppent. Hatalmas mennyiségű szeretetet kap, amit csodálatos természetével hálál meg!











Most is, rengeteg fotó videó örökítette meg, hogy minek hogy örült, kinek repült az ölébe, kit milyen örömmel fogadott.
Közben bemutatta húzogató-tologató tudományát, örült az autóknak, vonatnak, amit brümmögve gyorsan ki is próbált! A bevásárló kocsi, alkalmas volt arra, hogy egy vagy két kézzel, előre vagy hátra tologassa a lábak között.




Örültem, hogy a xilofon is elnyerte tetszését, és mivel a dobolást már tanultuk kockán , lapáttal, hamar rájött, hogy mi a feladat!
Tortája nagyon szerencsésre sikerült, (dicséret az ötletgazdának), hiszen a kis marcipán figurák leszedegetése, megkóstolása, vagy épp elhajítása, szintén jó szórakozás volt neki. Majd, mivel marcipánnal volt bevonva, kicsit nehezebben ment, hogy négerré maszkírozza magát!



Az altatási kísérlet meghiúsult...hiszen kinek van kedve, egy ilyen nagy napból, egy percet is elmulasztani!?

A bulin kívül, még Pesten is voltunk egy kicsit együtt, ahol az új lakás birtokba vétele zajlik még, kutakodva minden helyen, és élvezve a teret, amit birtokolhat, kedve szerint.






Mamának is volt egy jó meglepi, mert pénteken, együtt jöttek apával értem! Már a lépcsőházban meghallottam a hangját, és amikor megérkezett, nyújtotta kezét nevetve felém, teljesen elolvadtam!!!:)))
Természetesen, az erről készült fotók, nem tölthetőek fel ide, valami oknál fogva:(((





Ez viszont, sikerült!!!:))) Mama kappan hangja, Bazsit nem zavarja!:)) Valahogy mindig jelzi, hogy melyik mondókát szeretné hallani, és boldogan nyugtázza, hogy megértettem. Ahol tud, már belekapcsolódik, de a többi részt is olyan figyelemmel követi, hogy látszik rajta, hogy a rögzítés, folyamatban van:))))))





2 megjegyzés:

Anett írta...

Nekem a videó a kedvencem :)
Olyan édes, látszik mennyire szeret téged is!!!!!

Adrienn írta...

Remélem!!!!:)) Én imádom!