2011. március 29., kedd

Levi képekben


Mivel megint gyerek nélkül vagyok, elővettem "kedvenc" időtöltésem. Megpróbálom a több ezer képemet rendezgetni. A végén, hogy nehogy el vesszen egy is, inkább megduplázom a kimazsolázott csomagot, és a lomtárból is visszateszem a "szemetet", biztos, ami biztos! Szerettem volna Levit bemutatni, időrendben,képekkel elmesélve. Úgy összekevertem, hogy feladtam! Így a képeket közzéteszem, némi megjegyzéssel! Talán látszik, hogy melyikek a régebbiek?:))))
Ráadásul, még a bejegyzésben sem sikerült rendeznem, így ilyen rendetlenül marad!:))

A Margit szigeti képekben is van még Leviről kép...és a gépemen a neten...szana-szét!:((

Lufival
Ha valakinek jó ötlete van a rendszerezésre, szívesen veszem, mert lassan addig sokszorosítok, rendezek, míg megtelik az 1 terrás hdd-m (vagy mi?).

Itt kezdődött minden...

kutyagolás
ebből pedig, víznek kell jönnie
Lusti az ágy tetején, teljes felszereléssel


Beni segít megkeresni a lufit..










Kicsit korán, de jó hangosan..

A zene kell!!!

Beni nem szereti a gesztenye főzeléket:(((

Jó játék a gesztenye!!

És Beni csak tűri:)))

A "nemszeretem" alma...

amitől piros lett a pofija:)))

Télapó...fél délelőtt álltunk előtte:)))

Már ilyen nagy fiú!!! Együtt sütünk karira..

Ezt a mágneses játékot szereti sok gyerek.
























Nincsenek megjegyzések: