2011. április 29., péntek

Albert rossz és jó napja!:)

Anya által készített, gyönyörű tojások, persze Albert is közreműködött!!
Albert s.k. húsvéti tojásai! Ő írókázta ,festette, olvasztotta....gyönyörűek!!!
Teki ellátása akkor sem maradhat el, ha kicsit másképp ébredtünk!

Bár borzasztó nagy ölelés és puszi jelezte, hogy örül nekem, de valahogy olyan kis vadócka volt egész nap! Nem jellemző rá, tényleg mindig, mindent meg lehet beszélni vele. Elmondja, ha nem tetszik valami, vagy mást szeretne....de ma, nem derült fény az okra, de kicsit izgága, gyakran harsány, utasító stílusban telt a nap.  A gyönyörű húsvéti tojásokat, amit anyukájával készítettek, különböző kikötések, és utasítások után tudtam lefényképezni!:)))

A kis teki üdvözlése és gondozása, megint elfeledtette vele, hogy valami nem gömbölyű!!:))

Tudja mikor, mit, mennyit kell adni neki, örömmel mesélte, hogy szokták sétáltatni a kertben is...





Hogy nem velem van baj, azt tudtam, de nem igen akartam beletúrni a problémájába kérés nélkül, hiszen tudom, hogy anyukájával nagyon jól kibeszélnek mindent.
A betegség, az ünnep körüli események közrejátszottak. Nagyon jól beválik nála, hogy nem rászólunk, hanem kifejezzük szomorúságunkat a hangnemtől, azt, hogy nem esik jól ahogy és amit mond. Hatásos, mert egy pillanatra mindjárt vált is, de  most zaklatottsága újból előjött pár perc múlva.

Játékban is jellemző volt, hogy amit én javasoltam, azt harsány "nem"-mel reagálta le, ő viszont, korához, ötletességéhez, okosságához képest , csak valami igen együgyű játékokat javasolt. Persze egy darabig belementem, aztán próbálkoztam váltani óvatosan, de nem sok sikerrel
                                                                      
A megszokott  színházi játékunkat, kissé félve néztem, hogy a vehemens előadó, épségben jöjjön le a színpadról!:))

ő a mutatványos, én a macival a nézők...

Maszat (kutya!)" házikója", és a jutalomfalat (cukor, módjával!)

Citromfacsarás, mert ebben ő az ügyesebb!!:))

Bábszínház, ma egy kissé "zagyva" előadással:))
1 pillanat alatt fent terem a mosogatónál, és teszi, ami eszébe jut!
Mindig jó az ötlet, csak most hevesebb volt a feljutás:))

.













Az udvar, megtette hatását, ott egyre több dolgot mutatott meg, sok mindent tett-vett, és szépen, lassan lehiggadt. Még tisztáztuk, hogy nincs köztünk harag:))), és szeretjük egymást.....aztán vége lett a napnak.
Szerencsére 1-2 orrfújáson kívül, más baja nem volt!

Albert saját kertje!!!!Büszke lehet rá!!

A dombon egy kis gyomlálás..

Ezt a gazt, gyökerestől kell eltávolítani!!!

Ez már nem szórja szét a magját, szerencsére!!

A vödrökben "kavicsos",átszitált föld, hamu, és kavics sorakozik..

Anya talicskája volt még!!!!!!

Pótolni kell a földet néhol!

Elvirágzott tulipán szára, aprítás alatt....


Tulipánszár befőtt:)))))
Közben Tóbiást, a kutyát, tanítgatta sétálni, fegyelmezetten mellette. Módszere, hogy kissé meghúzza a nyakörvet, hogy lassításra késztesse, teljesen hatásos volt.A kutya, engedelmesen követte az utasításokat. Utána átölelte a nyakát, és megdicsérte!
"Tóbiás" tanítása

Dicséret, a jól végzett feladatért!

Csúszda, más helyzetben...

A kabát már sok, irány a"fogasra"!

Kutyapiszok szedés a feladat!

Egy kicsi mozgás, mindenkinek kell!!!:)))




Mindent egybevetve, picit döcögősebben, de jól telt a napunk!!! Megint tanultam egy csomó dolgot a kerti munkámhoz!! De tényleg!!!:))))

Nincsenek megjegyzések: