2011. április 5., kedd

Kertészkedés

Kissé megosztott mostanában a gondolatvilágom! Maradtak persze a gyerekek, főleg az itt megismert kicsik, Bazsival az élen, csak leírni a gondolataimat, nincs idő!

A másik csoda az életemben, ami csak két éves szerelem, a veteményesem.

Pestről, vidékre, méghozzá egy kisváros, szinte legutolsó házába kerültem, ahol megtaláltam a békét és nyugalmat, ami pár éve elveszett!

"Szerencsémre" egy jó nagy föld is tartozott a kerthez, de végtelenül elhanyagolva. Kitűztem célul, hogy megtisztítom, és a szomszédoktól ellesett taktikával, tudással, termelni fogok valamit!


Az első nyáron feladtam. Mintha Dunába vizet hordtam volna! Szerencsére, a kedvem nem ment el, csak elhalasztottam a következő tavaszra, addig pedig a felkészülés, utána olvasás, tervezés foglalkoztatott.







Tavaly teljesült az álmom, és a magam gyakorlatlan "pesti lányos" módján, de termeltem ezt-azt.
A szomszédok dícsérete, bíztatása, sokat segített.













Idén, már felkészülten, jobban megtervezve érkezett a munka ideje!


Tehát, igazoltan hiányzom!






De hogy gyerekről is essen szó, Albert két kis dolgos kezére, kerti munkához való szerszámkészletére és jó kis ötleteire gondolok a szorgoskodás közben!:))




Nincsenek megjegyzések: