2011. április 10., vasárnap

Labirintus

Ahogy bolyongok a blogok között, amiket rendszeresen követek, mindig azon veszem észre magam, hogy megyek, csak megyek, és nem találom a kijáratot, mert mindig kinyitok egy újabb ajtót, ami mögött egy csomó olvasni, látni valót találok, és persze újabb ajtókat!

Ma is így jártam, és egy nagyon remek összeállítású blogot találtam, amit minden szülőnek, egyszer legalább meg kell néznie, mert biztos, hogy talál valamit:

Már az idézetek, a kezdő lapon,nagyon szívhez szólóak. De utána, amint sorban kattintgattam, nagyon sok érdekes, izgalmas, vidám, kreatív, ötletes bejegyzést találtam, színes képekkel hívogatva!

Ha megnézitek, esetleg írjátok meg, mi az, ami számotokra izgi volt, hátha más elsiklott felette!

Fedezzük fel együtt!!!



http://gyermekkucko.blogspot.com/

2 megjegyzés:

Anett írta...

Tényleg nagyon jó kis blog ;)
Én amit még olvasgatok:

http://mintamokus.com/

ha gondolod nézd meg!

Adrienn írta...

Megnézem, feltétlenül! Ugye, milyen sok minden van itt is?!