2012. január 1., vasárnap

Bazsi évértékelője:))

Bazsikánk egy év alatt, annyi mindent produkált, hogy csak kapkodtuk a fejünket, és ő meg már szalad is:)
3 hónaposan indult neki, a 2011-es évnek. Már mosolyogva üdvözölte a rajongóit. Hamar nekilódult a fogzásnak, és abba sem hagyta 12 db-ig:) Megfordult, felült, kúszott, mászott, felállt, elindult....ami a mozgását illeti.
Megbarátkozott a vízzel!
2 bulija is volt, egy féléves, és az 1 éves. Úriemberhez illően, nagyon barátságosan fogadta vendégeit, és állta a sarat a sokadalomban:) Mosolygós, huncut, barátságos, kedves....tovább is van...mondjam még?:))

Lakást cseréltek, de nem okozott gondot nála, hiszen a megszokott tárgyai vele mentek!
Tud motorozni, dobolni, tornyot építeni, telefonálni, kávét főzni, porszívózni,táncolni, gitározni, kalapálni.....tovább is van, mondjam még?:))))))

A több ezer (jó, megsokszorozva, biztonsági mentésekkel!) kép közül, nem biztos, hogy ezek a legjobbak, de kb. ennyi történt:)

8 megjegyzés:

Márta írta...

Cuki a legényke!
Miénk - unokailag 4 hónapos Simon Péter alias Gömbi- tündéri tekintetével bűvöl el!

Adrienn írta...

Köszöntelek Márta!! Én már sokat jártam Nálad, jó olvasni a gondolatokat, amit közzé teszel! Unokádról nem láttam...vagy nem is vezetsz róla blogot? Ez nem számonkérés, csak érdeklődés:))))))

Ilcsi írta...

Itt vagyok én is! Nagyon kedves kis összefoglaló az elmúlt évről! Tündériek a képek:-D!

Márta írta...

Kedves Adrienn!
Köszi, hogy olvasgatsz nálam.
Unokás blogot nem vezetek.
Ha küldesz egy privát emil címet szívesen küldök róluk fotót.

h|e|gy írta...

Isten Éltessen Bazsi! Érdekes volt olvasni Adrimama összefoglalóját, hiszen ha kicserélnénk a neveket, akár a mi kisfiúnkról is szólhatnának e sorok. Nagyra nőj, légy egészséges, erős és bátor, védd meg nagyit minden rossztól! :)

Adrienn írta...

Hunibaba! Én is láttam a Te beszámolód..és tényleg, mintha szóról-szóra, egyezne:)))
Remélem, a mama homlokáról, le tudom a gondokat simogatni...rajta leszek!! Eseménydús új évet kívánok magunknak!!!:)
Bazsi

Adrienn írta...

Márta!! Köszönöm előre is!:) adrienn57@gmail.com

Adrienn írta...

Ilcsi!! Köszöntelek!!:)) Én is most ismerkedem a Te blogaiddal, de már látom, hogy megint sikerült valami értékeset kifognom!!!:))