2012. január 14., szombat

Közel sincs vége!!!

Nagyon jól indult a Pestre érkezésem!! Ha nem is sokat, de egy picit tudtam találkozni Misivel és Szilvivel! Misivel szinte csak puszit váltottunk (már pipiskednem kell!:)) ), Szilvivel többet tudtam beszélni. Így róla, úgy vettem észre, hogy komolyodott sokat, és jó érzés volt, hogy még mindig megosztja velem a problémáit!
Kicsit jobban bele akartam folyni is, de aztán a józan eszű környezetem, majd egy szakember is lebeszélt róla. Így most kivárok!:((
A találkozás után, sokat gondoltam arra a kb. 3500 napra, amit együtt töltöttünk.....



Sírás vége...jön a beszámoló Leviről és Albertról!




Nagyon sok időt voltunk együtt Levivel,akinek szerencsére, már csak szobafogság, és némi diéta maradt a betegségből!

Első nap, hatalmas foci meccset vívtunk  szobában,amit viszonylag, szerencsésen megúsztunk, hiszen pár virág levele pottyant csak le.
Aztán elfáradtam, így inkább, a sport riporter, majd a szurkoló tábor szerepét vállaltam,néha kicsit pom-pom lányként is beugrottam, de Szerencsére, Leviinek,még nincs összehasonlítási alapja:)

Mezparádé:))



Kütyüparádé:)))

Második nap egész hosszúra sikeredett, de ki tudtuk tölteni, programmal. Volt memória, kicsi foci,autózás, lego....hajó és repülő hajtogatás...
Annyira édes, amikor néha elszomorodik,és bejelenti, hogy már csak x napunk van sajnos.
Ilyenkor elkezdek neki Kiskőrösről mesélni, hogy ha nyáron elviszem, mi mindent fog látni
Kicsit elmentünk csatangolni,mert gyöngyöt akartam neki venni, persze, nem kaptam.
Vigasztalásként, tekert egy golyós játékot, amiben szerencsére,egy fehér gyöngysor volt:)) Otthon leszedtük, majd tűvel, és cérnával, szép könyvjelzőt fűzött, nagy türelemmel nekem!!
Azért könyvjelzőt,mert nagyon sokszor megcsodáltam a mama horgolt könyvjelzőjét.... kedveskedni akart! Sikerült! És az apró gyöngy a varrótűvel, lehet, hogy még jobb lett, mint a kicsiknek való fagyöngy. Azért nem adom fel, ha látok, veszek valahol, olyan közepes méretűt!


Ennyi autóval, akármit lehet játszani:))

Sapkaparádé:)))





Harmadik nap még hosszabb lett, mert tőle gyorsan Albertért mentem a suliba! Tündéri, ahogy örül!!!
Hazabuszoztunk, de láttam, hogy elég fáradt.A Karmincát hajkurásztuk egy kicsit,hogy bevigyük, aztán feladtuk, mert a cica, kutyába sem vett bennünket:)

Majd odatettünk egy kenyeret, csak sajnos Papi kicsit morgós kedvében volt, így a z újra előkerült kaplát hátrahagyva, vacsora után,felmentünk, és szokása ellenére, egy dvd-t nézett,míg anya nem jött haza!




A Némo nyomában, nekem is kedvencem...:))







Csütörtök


Ma, jó kis napunk volt Levivel megint, kicsit levegőre is tudtunk menni,mert az évszakot meghazudtolva,majdnem tavaszi napsütés volt. Étvágya nagyon jó,és még aludt is egy nagyot, ebéd után.


















Péntek


Gyerek tervez, időjárás végez...:((


Elterveztük, hogy a "hajós" játszóra megyünk, hiszen napsütést ígértek! Csak a szelet nem hallottuk, és a némi csapadékot.
Így egyértelmű, hogy szobai program maradt, de ma náélam voltunk. Mindig örül, hogy felfedezi a kincsesládát, a rugós focit, és a többi, bejegyzésekben írt játékokat!
Kicsit látszott már, hogy sok volt a bent lét, szeretne már futkározni, mozogni. Így pont jól jött a változtatás a helyszínen:))
Ő Garfield-en nevet nagyokat.
Csodasapi

Nincsenek megjegyzések: