2011. június 27., hétfő

A Lányok

Még mindig van egy csomó élmény, ami nem került megörökítésre! A képeket teszem-veszem, próbálom szelektálni, de igen nehezen válok meg egytől is:))
Levikémet talán, már sikerült lejegyeznem, bár mindig jut eszembe egy-egy mozzanat, ami szintén "emlékkönyvbe" való:)

Aztán a lányok! Írtam, hogy párom unokái is töltöttek nálunk egy hetet. A családban történt változás hatásait szerettük volna enyhíteni ,egy kis felszabadultsággal.
Timike végre gépezhetett, hisz mostanában hol gép, hol net nem volt a közelében. Ő is blogol, sokat írogat történeteket, és a személyes találkozások nehézsége miatt, szeret barátaival is csevegni. Meg is beszéltük, hogy teljes szabadságot kap a gépnél, levesszük róla Bea felügyeletét, és csináljon azt, amit szeretne!
Fekszik-kel, mikor akar. Beszélget amikor és amiről akar, vagy csak félrevonul, és a maga gondolatait rendezgeti.
Ha láttam, hogy van benne közlési vágy, akkor kérdeztem, de minden erőszakos faggatózást kerültem, hisz más sincs körülötte!
Próbáltam nem sajnálkozni, és főleg senkit nem szapulni! A gyereknek a szülei megítélése egészen más, mint a sértett felnőtteké.
Én annak idején úgy próbáltam tenni, hogy az én sérelmeimet, ne pakoljam a gyerekekre. Flóra, Alberttel is így tesz...és még így is éri keserű élmény a kicsiket. Hátha még, ha hallják, a sok okos tanácsot, a bölcs okításokat, a "rossz" szülő szapulását!!!!
Bea idén megy iskolába. Mindig is össze voltak nőve Timivel, amit nem is érez tehernek  a nagy tesó, de azt gondolom, hogy ha nem is terhes, de elveszi saját gondolataitól, cselekvéseitől az időt, és hamar "felnőttnek" kell lennie! Ebben a helyzetben, még több feladat hárult rá, amit zokszó nélkül tesz is.
Most Beát kivettük szárnyai alól, ami neki is jót tett. A nővérkével a háta mögött, nehezen tud előkerülni az önállóság, és az egyedül játszás. Tényleg folyton kell, hogy foglalkozzon vele valaki. Állandóan csacsog, kár, hogy nem tudom lejegyezni, mert nyitástól zárásig, egyfolytában mondja, az édes, aranyos, jópofa, elgondolkodtató szavakat!
Most úgy tettünk, hogy nem akartuk állandó jelleggel szórakoztatni. Tettük a dolgunk, és hagytuk, hogy részt vegyen benne. Kertészkedett, főzött, sütött. Volt azért együtt játszás is. Kis cselt vittem bele, mert amikor már elfáradtam a melegtől és a munkától, ledőltem, ő meg gyógyított:)))
Előkerült masszírozó gép, kötszer, sál, kendő, fecskendő, táska , papír, telefon....
A csacsogás pedig, direkt jó háttér zaj volt!:))
1 napig a papával voltak, míg én Fehérvárra mentem,de azt is megoldották! Szívesen elvittem volna magammal őket, csak technikai akadályok voltak.(férőhely, hosszú utazás...)
Következő hétre már volt programjuk, de lehet, hogy még a tanévkezdés előtt, be tudunk iktatni pár kőrösi napot!
Szeretném hinni, hogy ha csodát nem is, de egy kis nyugalmat, szabadságot, tudtunk adni nekik!!


Beának korán indul a nap!:)) 

Timike, igazi"kamaszpózban":)))

Egy kis összebújásra mindkettőnek szüksége volt !!!!


Bea bevállalta a kád takarítást!:)))
Takarít, mos, sikál...és csacsog!!!!!:))

Nincsenek megjegyzések: