2011. június 29., szerda

Tömörített változat

Mostanában, nem sok időm van írni, pedig bőven van miről!!! Ezért nincs!:)
Nem csak mostanra van élményem, hanem, majd ha időm engedi, a fotók nézegetése, rendezgetése, és a történések részletes lejegyzése, új elfoglaltságot, és örömöt ad majd.
Egy hetet Levivel töltöttem, aki 5 éves lett. Hatalmas változásokat fedeztem fel rajta. Sokat fejlődött a szókincse, élményeiről mindent elmesél, emlékszik, hogy nálam mi, hol van, és mit és hogy szoktunk csinálni!
A hét egyik fele, a forróság miatt a lakásba szorítva telt, de nem unatkoztunk. Átmentünk egyszer a szomszédba is, ahol Olivér fejlődésével is szembesülhettem. Volt két vendégbaba, így négy gyerek társaságában, elszaladt az idő.

A hét első felében, az elmaradhatatlan Margit sziget, vadasparkját látogattuk meg. A játszóteres nap halasztva lett a meleg miatt, de jövő héten ismét együtt leszünk, remélem, lesz megfelelő nap rá!
Kacsamama sétára viszi kicsinyeit!

A szabadság öröme!!

Elmaradhatatlan lovaglás

gólyaetetés

Ritkaságok

20 percre futotta a pénzünkből:((( De elégedett és boldog volt ettől is!:))

várjuk az egy hetes őzike előbukkanását

jól vezet!!:))

Levi királyfi kijelöli birodalma határait:))

Meglátogatott Szilvi és Misi, ami nagyon nagy öröm volt, de egy kicsit fájt a szívem is! Megnézegettünk fényképeket, amitől megint csak pityeregnem kellett, aztán megállapítottam, hogy örülök hogy ennyi élményt tudtam adni nekik, amíg velem voltak. Mostani, jóval sivárabb életük, az érdektelen környezetben elkeserített nagyon. Biztosítottam őket, hogy még mindig megtalálnak, ha kell! Megbeszéltük, hogy eljönnek velünk a programjainkra, de nem engedték  a szülők! Ezt nagyon nehezen emésztettem. Sokat lázadt, háborgott a lelkem, de próbáltam, hogy ne menjek jobban bele, mert ártok magamnak vele, nekik meg segíteni nem tudok:((((
Ekkorák lettek 11 év alatt!!

Kinőtt a gyerek:)))

Kicsit homályos, de mi vagyunk!!!!

Nosztalgia a közös játszóterezés is

Persze, már a számítógép az első:))

Még jó, hogy kettő van!!:))


És egy közös ebéd...


Ha már Pesten voltam, beiktattam ritkán látott barátaim látogatásait is. Sok mesélni való volt mindannyiunknak, így sok élményt is gyűjtöttem be. Sajnos, nem mind vidám, de igyekeztünk, hogy örömeinket osszuk meg inkább! Például, a kis unoka érkezését!:))

Pénteken hazatértem, majd vasárnap Laci unokáit hoztuk el Kecskemétről. Szomorú változás történt a kis életükben, szeretném, ha az egy hét alatt, kicsit háttérbe szoríthatnák, és élveznék ezt az időt. Igazából annyi a tervem, hogy a feszült légkörből kiszabadulva, azt tegyék, amihez kedvük van!
Nem akarom faggatni őket, mondanak, amennyit akarnak, vagy amit lepakolnának. Ezzel kapcsolatban, nagyon sok gondolatom van, amit lehet, hogy majd le is írok. A felnőttek hozzáállása, tapintatlansága, meg nem értése, rossz irányú segítségnyújtása, végtelenül felháborított. Ezt próbálom a "békén hagyás" módszerével ellensúlyozni.
Nagyon jó és ragaszkodó testvérek

Bea takarít....

Timi számítógépezik...

Közben jött a hír! Bazsira kéne vigyázni egy nap!
Buszra fel, irány Fehérvár! Hihetetlen boldogság, öröm és rácsodálkozás a változásokra!!! Persze, ez is külön fejezet:))

Vissza Kiskőrös! A lányok nagyon jól töltötték a napot nélkülem is, a papával, így ettől sem kellett lelkifurdalásomnak lennie.
Jövő héten megint Levivel leszek, egy "Albertnapot" beiktatva, aztán a tuti program letudva, várom az alkalmi találkákat majd!

Nincsenek megjegyzések: