2010. november 19., péntek

Bálint

Szeretném bemutatni a kisöcsémet, aki december 28-án lesz 2 éves.
Ő az én "tanuló babám", mert nagyon sok mindent tanultam tőle, vele, amit majd a saját kisfiúnknál is hasznosítani tudok.
Pl. annyit kínlódtam a náthás nózijával, hogy most már rengeteg trükköt ismerek az orrtisztításra, vagy megtanultam, hogy a Neogranormon kenőcs a fehér arany a kicsípett popsira, vagy hogy a csipketea hasznos hasmenés ellen, de akár olyan dolgok is ragadtak rám, hogy milyen mosószert, öblítőt bír a babák bőre.
Voltak persze "izgalmasabb" dolgok is, mondjuk, hogy a kisfiúk cselesek, és szeretik megvárni a pelenka levételét, és csak utána "támadnak". Az öcsém arcán pl. látszott, hogy huncutkodik, és pisilni készül. Persze így sem úsztuk meg....:)
Hasonló eset volt, mikor fürdés után mókásnak találtam egy kicsit törölközőbe bugyolálva kézbe venni, ő meg mókásnak találta, hogy a törölközőbe kakil...
Régebben mindennel kikente magát, ami krémes volt: Nívea, popsikenőcs..... joghurt, májkrém.... beledugta az ujját, és szépen bekente vele az arcát, a haját, az összes szabad bőrfelületet.
Most már nagyobb, és új szokásai vannak. Ha lát valami érdekeset, vagy csinál valami huncutságot, akkor úgy csinál, mint aki nem is vette addig észre, és felkiált: úúú, hoooppáá....:D



Nincsenek megjegyzések: