2010. november 19., péntek

Kreatívságok

Kriszti beszámolója, nagyon sok jó ötletet adott. És valószínű, a segítséget is igénybe fogom venni! Én is gyakran belekezdtem dolgokba, de valahogy a kézügyességem, a fantáziám...abbahagyatta velem!
Szerencse, hogy nem óvodában dolgoztam, mert ott nagyon kell az aranykezű óvónéni kreativitása.


A bölcsődés korosztály igényeit kielégítő gyurmázás, rajzolás, kirakózás, nagy fa gyöngy fűzés, és a  korosztály számára fellelhető készségfejlesztő játékok szintjén, meg is álltam. A hajtogatás is a hajó, a repülő, ugró béka környékén  akadt el!
Ezért vittem a gyerekeket, akiket rám bíztak, inkább olyan értő kezekhez, mint Krisztié! Szerencsére, ma már nagyon sok technika, nagyon sok hozzáértő, és nagyon sok olyan ember van, aki szívesen megosztja tudását, és örömét leli abban, hogy tovább adhatja!

Amit lehet itt közzé adni, és elsajátítani, azt ne hagyjuk ki!

Én is kértem segítséget, unokám születése előtt, hogy egy aranyos babaköszöntőt készítsek. De Sajnos, Bazsi hamarabb megszületett, mint ahogy elkészültem volna!:))) Igaz, több próbálkozásom, nekifutásom volt, de valahol mind elakadt!:((

De nem adom fel, mert szeretem csinálni (keresztszemes, kötés , horgolás), és" jó pap holtig tanul ".

Azért van, ami elkészült!!











És van, ami nem:)))








A gyerekektől nagyon sokat lehet tanulni! Gyakorolni a babázást, mint Bálinttal, kiismerni a kis praktikáikat, és komoly dolgokat is. Annyira tiszták, őszinték, hogy sokszor szoktam gondolkodni, hogy hol vesznek el ezek a tulajdonságok felnőtt korban? (Tisztelet a kivételnek!)

Az együtt játszás, és alkotás öröme a fotókon is látszik! Annyira jó, hogy ma már minden élményt könnyedén meg lehet örökíteni, és közzé lehet tenni!
Pár, egyszerűnek tűnő alkotás bővebb leírását, lehet, hogy kérni fogom! Pl. A rizs mackó, nagyon tetszik, és talán, nekem is sikerülhet!:))

Nincsenek megjegyzések: