2011. november 16., szerda

Itt vagyok!

A kapcsolat nem jött létre:(( Nincs hibás, csak technikai körülmények akadályozták a megalapozott döntést!
Dávidka tündéri, mosolygós kisfiú! Szerintem, elfogadott. Játszottunk sokat, jó volt nézni, ahogy pillanatról-pillanatra fedez fel dolgokat. Mozgása is, percről percre kidolgozotabb lett, mint az épp, mászni tanuló babáknál. Ügyesen fel is áll kapaszkodva, sőt előfordult, hogy a nélkül is ment, ha nem túl nagy volt a terpesz:)
Mindent, jó étvággyal, ügyesen eszik. Figyel mindenre, amit már ismer, vagy ami még csak felfedezés alatt áll:)) Igazi fiú! Szereti a technikai, mechanikai dolgok "piszkálgatással" való kipróbálását, tapintás, ízlelés....minden bevetve! Nem adja fel hamar! Dolgozik, és erősen erőlködik a megoldáson.
Nekem már engedte a gondozási műveleteket, csak nagyon ritkán pityergett, mikor észrevette, hogy anya nincs ott, ahol látni szokta!
Napirendje rendezettsége miatt, mindig biztonságban van, hiszen soha nincs ismeretlen, hirtelen,váratlan esemény körülötte!:)
Ha nem is jött létre a kapcsolat, nyereséggel zártam, hiszen megint egy boldog, kiegyensúlyozott, békés kisgyereket ismerhettem meg!

Nincsenek megjegyzések: