2011. november 9., szerda

Köszönöm.......

Köszönöm az érdeklődést!!

A találkozás nagyon jól sikerült. Kezdeti,kicsit elbeszélés egymás mellett,után, úgy tűnik alaposan megkezdtük az összehangolódást! Ez így helyes, hiszen egy kisgyerek fejlődésének, nem mindegy, hogy milyen a környezet,és milyen a légkör!
Volt már olyan lehetőség, amit azért nem vállaltam el,mert éreztem azt a lekezelő, vagy számon kérő, vagy kioktató stílust, amit, ha a gyerek ezt érzi a szülők részéről, én bármit tehetek, falba ütközöm.
A másik nagyon fontos, hogy a gyerek elfogadjon! Ez úgy tűnik, már jól alakul!!:)))
Dávidka nagyon mosolygós, kiegyensúlyozott 10 hónapos baba.
Lassan, óvatosan közeledtem, de már eljutottunk,hogy nincs kifogása, ha én végzem a gondozási feladatokat.
A szülőkkel úgy tűnik, hogy tudunk egymáshoz alkalmazkodni,és rugalmasak lenni!A bizalom mellett, nagyon fontos ez is!
Még van persze, jó pár dolog, amit még fel kell térképeznem, ezért ezt a hetet, intenzíven "tanulással" töltöm, remélem, nem bukom meg egyik vizsgán sem!:)))
A család kérését figyelembe véve, képeket, és adatokat nem fogok írni, de a magam érzéseit,élményeit valószínű, le tudom majd jegyezni!
Ha hosszú távú kapcsolat lesz,( amit mindannyian szeretnénk!) jó dolog visszaolvasni a kezdetektől, mint a többi babámat is!!:))
Ma még egy öröm vár!!! Bazsikámat, már nagyon régen nem láttam! Most útba tudom ejteni, és pár órát együtt lehetünk! Már 13 hónapos!!!!!!!
Szombaton, még egy esti Albert program lesz, aminek én örülök, ő pedig elfogadja:( Nem szereti, mert anyával szeret elaludni! Teljesen érthető, de már nagyfiú, és alkalmazkodik a helyzethez. Azért nem szenved!!:)) Kicsit nehezebben alszik el, de másnap alhat majd! Azért úgy rendezzük mindig, hogy választhasson rossz,és rossz közül!:))) De hát...."Anya, csak egy van" :)))

Nincsenek megjegyzések: