2011. február 20., vasárnap

Fahéjas muffin, nagyon egyszerűen

Nagy divatja és keletje van manapság, a muffinoknak. Én nem nagyon variálom túl, azt a pár receptet váltogatom, ami bevált, és minden van hozzá otthon.
Tipikus gyerekbarát recept, mert egész kicsi gyereket is be lehet vonni a kutyulgatásba.
Aki szereti a fahéj ízét, imádni fogja ezt a sütit!


20 dkg. cukrot, 1 cs. vaníliás cukrot, 2 tojással jól kikeverünk(géppel persze!). Hozzáadunk 5 dkg. olvasztott margarint, 20 dkg. liszttel elvegyítjük, ( én előtte szoktam hozzá keverni a liszthez az 1 cs. sütőport, és a 5-10 dkg fahéjat), végül beleöntünk 2 dl. tejet. 180 c fokon, kb. 30 perc alatt kész!
Nem használok papírt a formába, simán kivajazom az ujjammal!:))

Aztán jön a harc, hogy ki "nyalja " ki a keverőtálat? Ha 1 gyerek van, nincs gond!
Itt jegyzem meg, hogy nagymamám is sokat sütött gyerekkoromban, és én is alig vártam, hogy megkapjam a nyalakodni valót.  Olyan kifejlesztett technikám volt, amivel szinte "tisztán" adtam vissza a nagyinak a tálat.. Na, ezt a tudást, minden gyerekemnek tovább adtam!!:)))

Nincsenek megjegyzések: