2011. február 20., vasárnap

Lusta lángos

Ezt is azért szeretem, mert kitalálom, és 1 óra múlva kész is! Hirtelen vacsora, vagy reggeli, vagy pl. bableves mellé, kenyér helyett. Persze, nem a fogyókúra idején!
Ehhez is mindig van minden a raktáron. Én lisztet, mindig többet veszek, mert kenyeret is sütünk, nem veszünk. Élesztő és margarin a fagyasztóban is van, tejföl, joghurt, kefir mindig kerül a hűtőbe, mert legfeljebb megeszem, A tojás sem fogy ki soha!

Ezt a receptet azért is szeretem, mert nem lehet elrontani! Pedig megpróbáltam!:)))

3 dkg. élesztőt tejben felfuttatunk, 1 kg liszthez hozzáöntjük a többi tejjel ( fél liter összesen!), 2dl tejföl is belezuttyan, és 1 evőkanál só.
Nem túl lágy tésztát gyúrunk, fél órát langyos helyen kelesztjük, aztán süthetjük is. Van, amikor kinyújtom, kiszaggatom, van, amikor csak tépek egy adagot, kicsit gombócosra gömbölygetem, aztán húzogatom és sütöm.

Azért szoktam elrontani, mert csak fele lisztből akarom csinálni, és van, amikor a többi hozzávalót, elfelejtem megfelezni. Még így is mindig ehető, sőt finom volt!

Nincsenek megjegyzések: